Tuesday, March 27, 2018

Kawal Resdung DenganTablet Resdung Tok Melah

Pagi ni aku nak kongsi satu Produk Tempatan yang aku puas hati. Kita jangan pandang sebelah mata bila dengar Produk Tempatan. Bukan semua Produk Tempatan takde kualiti dan tangkap muat (borong dari satu kilang, tepek sticker nama sendiri).

Ini terbukti dengan Tablet Resdung Tok Melah yang aku dah guna lebih kurang setahun. Alhamdulillah serasi untuk kami sekeluarga yang ada masalah RESDUNG TEGAR terutama En Abe dan anak ku si Kakcik Hajar.

Kerana mereka berdua lah, aku rasa terpanggil untuk berkongsi dengan pembaca blog ini. Mana tahu ia bermanfaat kepada yang menghadapi masalah yang sama

Apa petanda seseorang ada masalah RESDUNG (tanpa sedar, ramai yang ada masalah Resdung tanpa di sedari)


Apa yang aku nak kongsi hari ini, kesan kepada masalah Resdung yang dihidapi oleh EnAbe. Dia memang selalu selsema dan bersin teruk setiap pagi, juga alergik dengan kepada Seafood. Dia juga ada masalah Asma, bila cuaca sejuk, selalu jugak kena sedut pam, baru boleh bernafas lega.

Alhamdulillah... sejak amalkan Tabler Resdung Tok Melah ni, dah kurang bersin waktu pagi, dah boleh eksen makan Seafood yang dulu kalau letak Udang depan mata, memang pandang ekor mata jelah. Dia  sendiri cakap, dah jarang ambik pam asma sebab boleh bernafas lega. Syukur sangat.

Kepada si Kakcik Hajar (sekarang umur 8 tahun), memang sepesen dengan ayahnya, pepagi bersin dan meleleh air hidung. Kalau solat Subuh tu, lencun telekong duk lap hidung, huhu. Kesian tengok dia, nampak sangat tak selesa. Itu kat rumah, kalau kat sekolah, mesti sangat tak selesa nak fokus belajar sambil tangan duk lap hingus, Kakcik pun ada samalah Asma, sebulan kadang sampai 2x kena ambik Neb bila dia start batuk @ demam. Aku bagi dia 1 tablet setiap pagi (kadang2 bagi bila perlu je). Alhamdulillah, nampak perubahan. Jarang dah soksek soksek pepagi dan jarang kena ambik Neb bila semput.

Oh lupa, si Kakak pulak, bila rasa nak demam @ selsema... memang dia kemam sebiji, serasi dengan dia.Selalu nampak macam nak demam tapi tak jadi.

Untuk yang nak cuba Tablet Resdung Tok Melah, jangan risau kerana kandungan nya adalah dari bahan-bahan semulajadi. Jangan risau takut anak-anak tak suka rasanya, sebabnya ini tablet resdung istimewa di rumus untuk kanak-kanak hingga dewasa, rasa rasberi masam-masam manis pasti anak suka (jangan nanti kena sorok sebab ingat gula-gula, hehe)





Keistimewaan Tablet Resdung Tok Melah:
  • - Terbukti berkesan seawal 3 hari penggunaan.
  • - Produk resdung istimewa yang diformulasi khas dalam bentuk tablet supaya mesra kanak-kanak.
  • - Untuk kanak-kanak seawal usia 6 tahun dan dewasa.
  • - Penawar resdung tanpa terapi, tanpa kapsul dan tanpa asap.
  • - Mengandungi bahan semulajadi Habbatussauda, kulit kayu manis, epal, delima, rasberi, kurma, oren dan vitamin C

Khasiat Tablet Resdung Tok Melah:
  • - Menghentikan kegatalan hidung, telinga, mata, tekak dan badan.
  • - Menghentikan kekerapan bersin.
  • - Melegakan hidung tersumbat
  • - Meningkatkan prestasi imunisasi badan dan sistem pernafasan.
  • - Anti radang
  • - Melegakan selsema
  • - Mencegah serangan asma (lelah)
  • - Mengurangkan kolesterol
  • Anti toksid
  • Merawat jerawat diwajah dan badan akibat resdung.
  • Membantu mengurangkan masalah kelumumur berkerak.

Cara pengambilan:

Dewasa: 1 - 2 tablet sebelum makan
Kanak-kanak: 1 tablet sebelum makan







Jika berminat nak cuba, boleh contact aku terus
Whatapps je

016-6116459

2 comments:

paridah said...

ELOK CUBA UBAT NI KALAU BRMSLH RESDUNG

KakNgah said...

Kami dah cuba, memang berbaloi.